Tjuggefest :)

Oh yes! Ikväll smäller det, äntligen har vi fått ihop alla (-Catja som överger oss) på en och samma kväll så vi äntligen kan ha vår fest! Jag älskar mitt lag, trots vår ålderskillnad, JOHANNA :P
Jag har alltid kul med dem, träningen eller inte och jag tror nog att några av de kan vara vänner för livet :)
Så ikväll smäller det, jag och Linn var igår och köpte snacks och läsk samtidigt som vi hade en övermysig lunch. Idag ska jag fixa lite här hemma och snart cykla till systemet för att köpa Tequila till vårt race ikväll, kan inte bli annat än bra! (hoppas bara att min huvudvärk försvinner! Men treon brukar göra rätt bra ifrån sig)
Resten av helgen är lite osäker..vi får se vad det blir! Fasen, jag måste hinna tvätta innan jag åker till mia, hur ska jag hinna med det..borde nog springa upp i tvättstugan och se om det finns någon tid! Fast det sjuka är att jag har ingen tid ju!
Oj, råkade ta en paus mitt i skrivandet och städade badrummet, det var dumt gjort för jag städade det sådär riktigt ordentligt och skrubbade typ vasken för första gången (eller asså hela vasken med rör och allt), men den ville inte bli ren utan gick istället sönder..eller ja, typ silikonen ramlade av vilket resulterade i att hela skiten läcker och typ snart kommer ramla sönder, just great lixom! Skit, har inte råd att köpa ny vask!!
Nu måste jag ringa mamma och be om hjälp ;) Vad skulle jag gjort utan min älskade underbara mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0