Huvudvärk pga av piller?

Alltså, jag har gått med huvudvärk ett tag, den vill inte försvinna och nu kom vi fram till att kanske beror det på att jag tagit för mycket piller? Tog ju 3 gånger om dagen i 1 vecka för mina benhinnor, sen i början på förra veckan vart jag sjuk och därmed tog lite piller? Bakfyllan botades också med en pilla! Nu får jag klara mig utan och hoppas att det ska försvinna fortast möjligast, för det är väldigt irriterande.
Nu ska jag strax cykla ut till dockan och passa Emmy och Isak, vi kommer säkert ha mysigt! Skulle gissa att vi beger oss till en lekplats och gungar :)
Ikväll blir det nog till att packa lite för på onsdag beger jag mig till min älskade storasyster i STOCKHOLM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0