Huvudvärk!

Alltså, denna huvudvärken gör mig tokig! Har i princip suttit i konstant sen i lördags, panodil funkar inte, och inte ipren heller, Jag provade treo eftersom de alltid brukar funka bäst för mig, säkert bara för jag typ klöks när jag dricker det. Men inte heller det gjorde så att det försvann ordentligt. Naproxen, nä, det hjälpte inte alls och inte heller mina migräntabletter, what to do lixom?
Jag har tagit det lugnt hela veckan och inte direkt gjort så mycket om dagarna, har förvisso haft gympan men där mår jag bättre! Igårkväll trodde jag att det hade försvunnit, tog en treo innan gympan och värken försvann lite iaf. När jag kom hem mådde jag hur bra som helst, ingen huvudvärk alls. Men jag vaknade såklart med huvudvärk i morse iaf. SUCK! Skulle egentligen jobb ikväll hos tvillingarna, men jag fick ställa in..de är oftast så griniga på kvällen och jag orkade helt enkelt inte med en massa skrik! Trist att jag missar de pengarna, men känner att hälsan får gå först. Haha, jisses vad duktig jag lät där.
Jag får vila upp mig till imorgon när jag ska passa Filippa på morgonen, där är det inget skrik, nej nej, bara massa skratt och mysande, älskar den lilla pluttan!
Killarna körde på riktigt bra igår, näst sista träningen innan tävlingen. Hoppas på att de kör lika bra och lite bättre på söndag! :)
Nu ska jag kolla på brothers & sisters på TV-dome, en livsfarlig sida där alla serier och en maaaassa filmer finns att kolla på. Dock borde jag ju plugga eftersom jag har en omtenta på lördag, men känns verkligen inte lönt att plugga, kommer ändå inte få in något just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0