Gymnastiiiik

Åh, I love it! Att börja med gymnastiken igen har verkligen förgyllt mitt liv, jag älskar mitt lag... dess peppande ord och allt asgarv! Att jag inte har tid för så mycket annat gör mig faktiskt inget! Gymnastiken får mig att känna mig levande igen, både att träna själv och vara tränare! Jag trodde aldrig att jag skulle gå så mycket framåt i min egen träning, klart att aldrig kommer bli elitgymnast, men det är inte därför jag tränar utan för att det gör mig glad :)
Det behöver inte ens vara jag eller mitt lag som gör något bra för att jag ska äskar gymnastik. SM-truppen tävlade svenska cupen i helgen och tog silver, asgrym tävling :)
Thanks GOD for gymnastics!
Älskar mina Tjugge-kompisar :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Eller hur?!!??! :D Snyggare blir man inte!!! <3

Puss!

2010-03-23 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0