Stiga upp kl 6!

Asså, egentligen är det inte så farligt att gå upp runt sex...jag är inte speciellt morgontrött av mig, så problemet kommer senare, typ på eftermiddagen. Då börjar jag känna mig duktig trött eftersom jag inte fått sova tillräckligt. Igår var det inte mycket rast och ro, jobba, hem, laga mat, hem till Linn, hem igen, mamma kom, hem till nästa Linn, till Mias lgh, träffade supersnygga Niklas som bor i hennes lägenhet (varför är det ingen som berättat att mias hyresgäst är en 10?), sen hem igen... kl hann bli över 22 innan jag var hemma. Dumt att sätta på datorn då, haha! Satt upp till typ halv elva och sen kunde jag givetvis inte sova. Drygt 7 timmars sömn är för lite för mig ;)

Jag glömde mina glasögon hemma hos min gudmor i helgen, så sjukt störigt att ha linser hela dagen ända tills jag ska gå och sova, ögonen blir torra! Idag kommer Sven och lämnar de på jobb, skulle inte förvåna mig om jag glömmer dem här sen, hade varit så typiskt mig! 
Nu är det frukost :)

Kommentarer
Postat av: Ina

mm, kladdkaka är ju bara för gott! Älskar choklad :D

2010-06-29 @ 13:45:29
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0