Sommarkul

I förmiddags hade jag och Johanna sommarkul med 13 stycken barn. Tyckte vi skötte oss ganska bra, fick till några riktigt vettiga gymnastik stationer och hittade några pärlor till våra nya bastrupper till hösten! Hoppas de vill börja bara, men det tror vi nog!
Efter sommarkul var slut så cyklade jag hem och la mig på gården i någon timme, jag tycker allvarligt inte att jag får någon färg, whats up lixom?! Men men, vi får väl hoppas att den kommer!
Snart kommer Annika hit och vi ska cykla ut till Västra hamnen och köra en tidig kväll, hoppas att det fortsätter vara varmt!
Har jag precis gjort mig en smoothie i mina nya mixer, mums...gott och nyttigt på samma gång :)
Men nu måste jag nog göra mig iordning innan Annika kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0