Mina killar ;)

Idag är det sista kvällen med mina småkillar...för imorgon jobbar jag och hinner inte...sen träffar jag dem inte igen från i augusti..hur ska jag klara mig utan dem en hel månad? haha! Nä, det lät ju mysko! Sista träningen ikväll, sen upphåll för killarna...dem har utvecklats enormt denna våren och börjar på allvar bli gymaster, riktigt kul att se! Vi får väl se vad som händer till hösten dock, jag står ju själv som tränare och den funkar inte, inte med 13 ganska högljudda killar! Hoppas på att få Felix och Melwin och därmed även Junior och Linda som hjälper till, det hade varit kanon! I vilket fall är jag väldigt stolt över mina killar!

Dagarna här på jobb rullar fram långsamt som en snigel...händer ingentin och det finns inget att göra. På torsdag ska jag börja ta hit mina pluggböcker så jag kan börja plugga till tentan i augusti, ska ändå blir skönt att kunna göra det här....inte ofta man får betalt för att plugga, det ni ;)

Nu ska jag stänga ner datorn och snabba mig till träningen! Har ju dem små AG pluttarna först innan killarnas träning börjar!
Vi har nyss kommit fram till att jag är en säsongs bloggare, HAHA!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Tack så mycket ;D

2010-06-29 @ 16:49:39
URL: http://denkalla.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: haha, tack :)

2010-06-30 @ 00:51:01
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0