Midsommar!

Har haft en riktigt lyckad midsommar måste jag säga, det började med lekar på stranden i några timmar...om jag får säga det själ var ju lätt vårt lag bäst :) Sen blev det lite bad i havet men kläderna på, det var kallt..så kallt att vi kylde våra cider i vattnet, haha...det lyckades faktiskt.
Sen gick vi upp och duschade och gjorde oss fina inför kvällen, det var kul att få vara en hel dag med fina vänner! Vidare blev det fördrink, sill, nubbe, grillat och en massa massa mer mat! Satt dock på en ganska dryg plats..man fick dra nummer och sätta sig där det matchade...dryga människor vid mig..Emilias fel att hon bytte lapp :P
När maten var slut blev det dags för drinkar i den  fria baren och av någon konstig anledning blev det en del gympa snack ute på verandan, hrm...no wonder! haha! Sen blev det dans natten lång och lite strandpromenad...gud vad jag hade velat bo så nära stranden, väldigt mysigt!
Idag ska jag hem till Marina och Sven för att äta rester sen igår och rabarberpaj ;)
Men jag ska börja med att diska och äta lite!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja gärna! Ska till tandläkaren halv fem i Lund men jag kan höra av mig när jag är på väg därifrån?! :)

2010-06-26 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0