Akzo Nobel

Ojoj, vilken sommarvärme det är utanför fönstret! Synd att jag inte kan vara på stranden bara..såklart kom den riktigt sommarvärmen nu när jag faktiskt börjat jobba. Får sitta ute på rasterna och lite när det finns lite att göra...annars får jag hålla mig till kvällarna. Från och med imorgon slutar träningen för killarna och tjejerna också så då blir alla vardagskvällar lediga. Riktigt nice! Får försöka jobba några kvällar hos tvillingarna också, behöver pengar nu, lönen härifrån kommer ju inte från i slutet på augusti...känns mindre kul!

Ikväll ska jag äta sushi med Linn, myss! Sen ska jag mamma och en annan Linn försöka få Mias lägenhet i visnings skick...hon ska sälja sin fina lägenhet i Malmö då hon har bestämt sig för att stanna i Stockholm och köpt lägenhet där...suck för att ah henne i Sthlm! Dock är det ju kul att åka dit på besök...men det blir allt för sällan!
Nu blir det tidiga kvällar för mig, börjar runt 6.45 på morgonen och tänkte börja cykla hit! Måste dock fixa min cykel först...så jag lär behöva cykla hemifrån kl 6.15, tidigt, men men då får jag iaf in lite motion under dagen också :)

Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden och se om det finns några nya spännande bloggar att börja läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0