Gymnastik!



Jag tror jag måste säga att gymnastik är något utav det bsta som finns!
Att åka till Lingvallen är ju också väldigt kul, att ha disco med småbarnen är roligt, men ännu roligare när vi ledare spexar! Usch, detta var förra våren, när jag hade ett brutet finger, den tiden saknar jag inte alls faktiskt. Detta är en vecka efter operationen och en dag efter att gipset togs bort...vilken betydde att jag inte gjorde så mycket vettigt på detta lägret. Stod och tittade och kommenterade rätt och fel med handen bakom ryggen! Ville inte ha något som hoppade på min hand och rörde till spikarna!
Kommer sakna att inte vara i hallen på en hel månad! :(

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så mkt :)

2010-07-01 @ 14:24:56
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0