Känslig!

Jisses vad känslig jag har blivit på sista tiden! Det räcker verkligen med något töntigt på TV för att jag ska komma till gråten, eller någon låt som är speciell eller ja...ett möte på stan. Helt sjukt, undra om jag är i någon speciell hormonell stadie eller nått!
Imorgon är det tenta! Jag är inte alls tillräckligt förbredd, har varit allt för mycket annat, mycket med lägenheten som har tagit pluggtid, så jag får väl skylla mig själv när jag går ifrån tentan imorgon och inte kunnat svaren på några frågor! Men men, så är det väl! Har iaf varit ganska mycket plugg idag och mer får det bli om jag över huvud taget ska ha en chans. Snart ska jag fixa lite och äta och sen blir det som sagt lite mer plugg, och sängen tidigt ikväll för att vara lite utvilad, ska ju uppå tidigt imorgon.
Sjukt avundsjuk på Mia och pappa som är i Tjeckien nu, hade det inte varit för tentan skulle jag också varit där, suck! Usch, sen på onsdag åker Mia tillbaka till Sthlm, gillas inte. Nu har jag lixom vant mig vid att hon är här igen, vill inte vänja mig av med det igen, vill ha henne här!!
Imorgon kommer Christoffer och Jonathan hit och vi ska mysa hela eftermiddagen/kvällen/natten. Det blir fika i stan, film med massa godis, poppisar och annat gott på kvällen och sen ska de sova här! Mysigt! :)
Nä, lite pluggande till och sen käk! Ha det fint hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0