Winnerbäck

Igår var jag och Johanna och tittade på Winnerbäck på Malmöfestivalen. Det blev ett glas vin och en cider så jag fuskade väl lite igen dårå. Men för övrigt alltså med maten tycker jag att jag sköter mig väldigt bra! Igår åt jag dock lite för lite, blev lite meck i med vi var i hallen hela dagen! På kvällen åt jag laxpudding med spenat, det var gott men nästa gång ska jag nog inte lägga i fryst spenat...det blev lite vattnigt ;)
Idag vet jag inte alls vad jag ska äta, inga idéer alls! Borde gå ut och gå en runda nu på morgonen...ska bara ta mig i kragen! Men jag behöver ny musik till min iPod, tråkigt med alla gamla!
Ikväll är det träning med flicktruppen och sen lite styrka på det tänkte jag, lite rumpa, mage och rygg kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0