Tentan gick åt skogen!

Ja, jag hade ju bara pluggat måttligt mycket men trodde ändå det skulle gå bättre än vad det gjorde! Hade detta varit tenta nr 1 hade jag klarat det, men denna var väldigt mycket svårare! Så, det blir nog till att skriva om den 25 september, måste alltså läsa massa Svedberg och borde nog börja redan nu om jag ska hinna med allt!
För övrigt är det dag två på min diet, so far so good! Jag är inte hungrig alls, men sötsuget är rejält, är riktigt sugen på att ta glassen som finns i kylen och bara kränga, men nej nej!
Imorse åt jag 2 st ägg, skink och ostrullar med majonäs och drack mjölk till det! Blev ordentligt mätt.
Nu har jag precis bakat tacopaj, det var jättegott och även det mättade ordentligt, just nu är jag bara väldigt sötsugen, som jag alltid är efter maten. Jag är lite förvirrad, på hur mycket frukt man får äta egentligen? Jag älskar frukt och har en massor i kylen, jag kan ju inte bara låta den ligga där, den blir ju dålig fort! Har mango, plommon, äpple, vindruvor och nektariner, är det verkligen så illa att äta frukt?
I eftermiddag tänkte jag lyxa till det med kokos pannkakor och vispad grädde! Det är ju trots allt fredag. Tänkte också baka några oopsies (bröd) som jag kan ta med mig till frukosten imorgon på kickoffen.
BTW så gick killarnas träning i onsdags riktigt bra :) Så kul när de kämpar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0