Mycket bättre!

Idag har det känts mycket bättre, nästan ingen huvudvärk och inte alls så trött! Var och jobbade på mammas skola idag, i 4-5:an, jisses vilka störiga pojkar...så ouppfostrade!
Igår kväll efter träningen var Johanna här och vi åt broccoli gratäng och kassler med creme fraiche och lite hallonpaj! Imorsevar det ägg, makrill, keso och lite grönsaker! Rester till lunch!
Vi gjorde en favorit i repris ikväll fast idag blev det istället köttfärssås med stekt vitkål...hur gott som helst, det trodde ingen av oss faktiskt! Imorgon är första veckomätningen, tveksam till att det hänt något, har ju blivit en del fusk eftersom jag varit borta några dagar! Dessutom förväntar jag mig inte direkt att jag ska rasa i vikt...har ju inte tränat i veckan heller, har ju inte hunnit!
Imorgon dock, då blir det antingen löpning eller styrka i hallen med Johanna :)
Hoppas det kommer något kul på TV idag, fast jag är trött så hade nog kunnat somna snart...fast då vaknar jag så tidigt ju! Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0