Mat mat mat!

Igår blev det god ägg och bacon frukost med svamp och stekt vitkål och lite brie på det :) Annars hände det inte så mycket från jag skulle till träningen och ha småtjejerna! Då blev det blomkålsmos och falukorv med ost!
Tanken var att jag skulle stanna kvar och träna med Elin efter tjejerna så jag blandade mig en egen drickyoghurt, mixade helt enkelt bara frysta hallon och naturell yoghurt och så tog jag med mig den till tärningen, skitbra och gottigt :)
Idag tänkte jag att det blir en omelett till frukost och sen får vi se, resterna av laxgratängen innan träningen kanske! Killarna som ska träna idag och jag hoppas på ännu fler nya varv, hade varit skönt om de kunde bättra på sina handvolter, och kanske en pling till i klockan på flickis salto, det hade varit väldigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0