Kräftskiva

Yes, ikväll är det kräftskiva som gäller. Blir ju dock en massa mat förutom kräftor eftersom det inte är så många som gillar det, pajer, ostbricka, sallad, chips, snacks och godis! Har nog aldrig gått såhär långt tid mellan mitt godisätande, tog typ 10 bitar hemma hos Pernilla och mats förra fredagen, så en hel vecka. Åt dock lite jordnötter igår, är ju ganska lite kolhydrater i det!
Igårkväll lagade jag kålpudding, mums det var gott! Sen bakade jag ett fröbröd också, med pumpakärnor solroskärnor, linfrö och sesamfrö, keso och ägg, det blev kanongott! Mycket godare än något vanligt köpt glutenfritt bröd som jag ätit!
Har röjt och plockat undan här nu på förmiddagen, snart ska jag hem till mamma tänkte jag! För att sedan handla och göra mig iordning för ikväll! Visst ja, måste ju äta frukost/lunch också!
Nu börjar blåsan på min häl försvinna och jag ska försöka mig på en promenad eller löprunda imorgon och se om det funkar! Måste in och fixa till inläggen så jag inte får skav på hälarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0