Kick off!

Ja, det gick ju sådär med dieten igår, haha, klarade mig till frukost, då hade jag med mig mina oopsies! Men sen bjöd ju klubben på lunch och middag så där gick det väl ingen bra...och för mycket dricka blev det också. Men men, som sagt kommer jag ju inte följa till punkt och pricka!
Vi hade iaf en bra dag/kväll! Nu är jag trött och om några timmar är det träning med småflickorna och sen tänkte jag köra styrka själv! Kanske är Elin där så jag kan köra med henne! Nu tänkte jag läsa min bok och försöka få bort bakisheten, haha! Ät den överblivna tacopajen till frukost/lunch men är typ redan hungrig igen...får väl ta lite ost eller något!
Jopp, det var det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0