Fortsättning...

Yes, detoxeffekterna verkar fortsätta! Sjukt irriterande huvudvärk vaknade jag med imorse och jag hoppas verkligen inte den tänker vara allt för långvarig! Men tror att när jag gör något annat så tänker jag nog inte på det, hoppas det annars blir tärningen ikväll väldigt dryg för killarna ;)
Jag tycker det fungerar hur bra som helst med maten, har inga problem att äta denna mat, men kan bli lite sugen på typ spagetti och köttfärssås och normala rätter, men det funkar bra och det är gott :) Imorse åt jag räkröra med creme fraice och rom med avokado och några ostrullar med majonäs.
Till lunch idag blir det broccoligratäng, kassler och svamp, mumsigt! Får se vad jag gör ikväll, lax och spenat kanske. Ska ju träffa Johanna efter träningen så får se vad som händer.Idag ska jag iaf hålla strikt, inte äta ute ikväll!
Tänkte göra hallonpaj för att försöka motverka sockersuget, det är då hallon, kokos, smör, ägg och grädde och allt detta är ju godkänt! Eller hallonen är väl sådär, men vad fasen utan frukt får jag damp!
Nu vaknar Anton, han har blivit stor och har fått två riskorn i munnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0