Första dagen!

Ja, så var första dagen avklarad! Vet inte om jag höll mig helt direkt, men tillräckligt iaf!
Det började som sagt med lunch hos Morfar, ägg, massor av olika sill, gräddfil med gräslök, vatten och sen kaffe efter det!
Efter det åkte jag och handlade, dyyr mat! Detta har jag egentligen inte alls råd med kan jag lova...det håller inte för en student, men jag ska iaf detoxa mig från socker så får vi se vad som händer sen. När jag kom hem gjorde jag en smothie med jordgubbar, björnbär, hallon, grädde och naturell yoghurt. Sen åt jag några selleristavar med dippa.
Precis innan träningen tog jag lite brie ost och två champinjoner.
Efter träningen blev det, keso med rom, avokado och skinka...några mandlar till efterrätt!
Så, har ätit bra och tränat idag, japp japp! Imorgon ska jag första skriva min tenta och förhoppningsvis klara den! Sen blir det till att gå hem och laga mat och baka frö-bröd!
Måste få till lite lätta frukostar innan skolan börjar, då kan jag ju inte direkt äta ägg och bacon till frukost, det hinner jag aldrig!
Men men, målet är en dag nämre! Första dagen på mitt nya liv...haha, just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0