Flickis salto :)

Oh yes! Igår körde killarna på ordentligt, de två nya killarna från bjärred och killen från barngruppen går framåt. Isak från Bjärred har en kickass bra rondat och kommer bli en riktigt klippa!
Raoul och Ervin körde flickis salto och den sistnämda fick plinga. Raoul körde även helskruv till rygg, gööött kött! Det börjar likna något! :D
Min diet flyter på, jag har inga problem att fixa den sålänge jag är hemma...blir ju lite jobbigare när man är iväg! Igår var jag på Malmö festivalen med Malin, therese och david och då blev det lite fusk, klyftpotatisar men mm så gott det var!
Idag har jag gjort blomkålsmos, riktigt gott var det...verkligen gott! Har också fått tuberkolos  vaccin idag...imorgon ska jag ringa och beställa tid till Vaccination mot Hepatip A och B och mot turist diarré.
Visst ja, har varit hemma och passat Fillan idag också och varit på gympan och haft Flicktruppen!
Nu ska jag läsa min bok som börjar bli riktigt spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0