Detox!

Usch, nu börjar det kännas i kroppen att jag håller på med LCHF. Känneratt detoxen är på väg....ständigt trött och sjuk huvudvärk, hoppas att detta inte tänker hålla på allt för länge för det pallar jag fasen inte med!

Idag har jag ju till och med ätit 1½ potatis, jobbade på skolan och de hade beställt extra mat till mig oh då vart jag ju tvungen att äta. Kallops, jag gillar inte ens det! Nu sitter jag barnvakt och hade med en portion tacopaj hit, nu är jag typ hungrig igen, fattar ingenting....
Imorse blev det stekt ägg och bacon och keso, sån kan jag vänja mig vid :)

Nu ska jag fortsätta hänga i soffan och kolla CSI! Imorgonbitti/förmiddag ska jag passa Anton, gullungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0