Usa, Canada...skidåkning!

Ah, det hade varit så himla kul att komma iväg med Mia! Just nu hoppas jag mest på Vail, det känns roligast på något sätt...Nära Nina och Dani, wiie! Vi ska söka en massa jobb när jag åker upp till Mia i maj. Hoppas vi får varsitt skidlärar jobb i vail, det hade varit underbart!
Är så fruktansvärt omotiverad till skolan nu, tycker ingenting är roligt. Om det är så att Mia och jag inte åker till hösten så ser jag dock fram emot den skolterminen, så mycket praktik....kommer typ inte göra något annat än att vara på praktiken, men det är ju iaf kul :) Till skillnad från det vi gör i skolan nu, känns så meningslöst!
Nu måste jag borsta tänderna, och sen cykla till skolan, ska träffa Maria och fixa lite med grupparbetet innan vi har föreläsning...wiiiha! :/ Suck!
Ikväll är det träning med killarna, hoppas på en bra en!

Kommentarer
Postat av: anonym

Skidor skidor skidor! :D

2010-04-21 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0