Undrar...

På träningen idag lyckades jag få till några bra halvskruvar och någon helskruv och sen skadade jag foten, inget allvarligt dock tack och lov...landade mitt i skruven och skruvade vidare i mattan. Men som sagt känns den ok nu, kan gå på den utan några större problem, men vissa lägen gör duktigt ont. Så jag skulle gissa på att det inte blir någon träning på torsdag, får gå dit och heja på de andra.
Efter vår träning planerade vi Lingvallen, ska bli kul att åka dit, men känner att jag borde vara hemma och plugga istället :P Sen var det dags för killarnas träning, en bra sådan dock med för få gymnaster...får se vad som händer med dem till hösten, hur många som blir kvar...om gruppen finns kvar! Annars vet jag inte vad som händer...
Nu borde jag sova, men är självklart inte trött, suck! Hel skoldag imorgon, till fem....suck! Sen ska jag träna trupp ungdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0