Tävlingsterminen är över!

Yes, igår var killarnas sista tävling och den utförde dem med bravur! Träning betalar sig verkligen...Vi slog Fram i hopp, lika i matta och förlorade i fristående, en riktigt bra tävling! Nu ska det bli så skönt att komma tillbaka till riktigt träning, börja skruva och slänga runt de på dubbla, lite handvoltsträning hade inte suttit fel heller efter nästan en hel termins tränande utan att träna det!
Imorgon är träningen inställd för vi ska på kostföreläsning, ska bli riktigt intressant! Jag tror ifs att jag äter ganska bra mat och lite för mycket snask, men lite nya tips sitter ju aldrig fel. Hoppas att några av mina gymnaster också dyker upp, de tränar ju faktiskt en hel del och är fortfarande små och behöver få i sig rätt näring!
Idag ska jag på ledarskapsföreläsning i skolan, hoppas att det blir intressant...känns som om det är något som faktiskt skulle kunna passa mig och som jag har nytta av!
Nu ska jag göra gröt och mackor! :) Polentagröt, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0