Kiddos

Denna helgen har flugit förbi snabbt som attans, fredagskväll/natt jobbade jag hos tvillingarna, heltok, behöver verkligen pengarna! Lördag var det upp tidigt och träna mina små AG-flickor som börjar bli riktigt duktiga, sen bar det hem till Linn ( som för övrigt är typ världens sötaste och köper laktosfri mjölk när jag ska komma hem till henne och dricka kaffe :)) för att kolla JNM, riktigt kul att se att Sverige var på topp bland tjejerna :) längtar till SM och EM!
På eftermiddagen bar det hem till Gudmor för att passa hennes kids, alltid mysigt att spendera tid där.
Därifrån bar det av til hallen idag där killarna hade tärning och sen jag. Killarna var ganska duktiga, men vi lägger nog ner pik-halv och går direkt på sträckt-halv. Min egen träning gick väl helt ok måste jag säga, tycker dock inte alls om mina benhinnor, suck för dem!
Imorgon är det måndag igen, suck! Jag måste ta tag i mitt liv igen! Orkar inte, finner ingen motivation eller vilja...vet att det är detta jag vill men ändå känns det bajs, blää!
Imorgon ska jag på intervju till sommarjobb på ett korttids boende för funktionshindrade barn/ungdomar. Hoppas jag får det så jag slipper vara på akzo :/
Nu ska jag läsa lite ledarskap och sen sussa!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi mjölken var också världens sötaste kan jag meddela, men den gick bra i kaffe iaf! :) Mer mys till folket!!!

Puss sötnos!!!

2010-04-19 @ 14:08:58
Postat av: Linn

Hrm, vet inte hur lång tid det tar. Kanske är bäst att äta innan så man inte dör av hunger?! :)

Gick det bra på intervjun idag förresten??

Puss!!

2010-04-19 @ 22:01:53
URL: http://linns-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0