Ajajaaaj!

Isch för överansträngda benhinnor...inte alls kul eller skönt! Jag antar att gårdagens friståendeträning löste ut det..benen är till och med svullna =aj! Men men, fick kört några riktigt bra flickis salto och handvolt frivolt, ingen höjdarträning eftersom jag fortfarande är på sats jakt, men det går framåt iaf...haha, eller nja, det går bra bakåt och mindre bra framåt :P Får lixom inte till antal steg på tumbling golvet, men men. Har iaf alltid väldigt roligt med mina goa tjuggar :) Ni är underbara, hoppas ni vet det?!
Har varit duktig och lagat pannerad torsk och  råstekt potatis, det vart mumma efter träningen! Nu kollar jag på criminal minds och Fanny är på väg hit!
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0