Praktik!

I onsdags var jag på praktikplatsen jag ska vara på sedan i 5 veckor. Ska bli kul att komma dit och kolla vad som händer där, hur allt fungerar och så.
Är lite nervös för att man typ ska få göra saker som jag inte kan eller kommer ihåg...inte lätt att komma ihåg allt det som berättas och som vi ska lära oss...jisses, är helt slut i huvudet!

Nu sitter jag hemma hos Mia och väntar på att tiden ska gå...kl 17 är det tärning med killarna :) Men det är så drygt att bara sitta här och vänta...längtar tills jag flyttar till Malmö så jag kan åka hem till min lägenhet och slippa sitta här. Inte för det egentligen är något fel på denna lägenheten, men det blir ju lixom inget gjort, sitter framför datorn eller TV:n och kankse läser lite...hemma hade jag ju kunnat fixa mat, städa, tvätta, plugga ordentligt, jobba med företaget, jaa, allt möjligt...medans här väntar jag bara! Men usch när Mia flyttar blir det ännu värre. vad gör jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0