Vårklassen!

Ja, idag har motus-Salto arrangerat vårklassen, vilket innebar att jag var tvungen att vara funktionär. Jag och Mia hade hand om musiken, vilket vi klarade bra tycker jag! Alla Motus lag skötte sig fint, synd att bara ett kom vidare, trist att komma precis utanför, kasst läge men sånt är livet! Bättre lycka nästa gång. Vi hejar på Trupp 5 i finalen om några veckor. Jag har sjukt ont i benen efter att ha stått hela dagen och är helt död, snart blir det mat och sen vidare hem till Anna, blir nog Melodifestivalen och jag ska köpa med chips och dippa, är väldugt sugen på det :)

Jisses vad trött man kan bli av att tänka hela dagen ;)

Vad gör ni ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0