Glasögonorm..

Eftersom jag varje gång går till optikern ser sämre så måste jag köpa nya glasögon...eller ja, måste är väl knakse att överdriva lite, men för att kunna använda mina glasögon mer än vad jag gör så borde jag det! Så idag ska jag och mamma till synsam och checka in några, då de har 2 för 1 nu!

Något annat jag måste göra är att plugga, måste läsa igenom blodomloppet innan föreläsningarna på tisdag coh måste också plugga lite om cellen eftersom vi aldrig verkar få den där föreläsningen! Blir alldeles säker när jag är i Frankrike och då missar jag ju en ganska viktig del. Känner jag mig själv rätt så komme rjag dock inte plugga så mkt som jag borde.

Nu ska jag göra fläskpannkaka :) mums!

Jag är rädd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har det gått idag med att test äta?

2009-03-08 @ 21:25:31
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0