En vecka!!

Nu har jag varit lite dålig att uppdatera er känner jag! Men det har inte hänt så mycket skoj faktiskt!

Igår tränade jag och Mia, linda och Juniors killar, de är några år äldre än våra. Jag var lite nervös för att de skulle vara så duktiga så jag lixom inte skulle kunna hjälpa de tillräckligt, men thjii fick jag! Gud så störiga de var, stimmade och snackade hela tiden, lyssnade inte på vad man sa, gjorde inte som man sa och var allmänt dåliga och svaga som sjutton! Vi tycker våra killar är svaga men de är ju starka om man jämnför med Juniors och lindas! Så nu har jag verkligen lärt mig uppskatta vår killar som jag faktiskt tycker väldigt mycket om, innerst inne ;) haha!

Innan träningen var jag hemma hos Paula och åt lunch och gosade med en väldigt social Filippa, idag var hon ingen Fis Filippa, hon var vaken nästan hela tiden, hon tog en paus när vi åt vilken var väldigt skönt så vi fick äta i lugn och ro. Sen blev det lite fika och mys med lilltjejen hos mig. Snart får hon lära sig krypa tycker Paula, jag protesterade en del då hon bara är 3 månader ;P haha. Hon är ju bäst så snart måste det gå tycker Paula ;)
Nästa vecka ska jag nog passa henne själv en stund, vilket kommer gå gallant för hon är sööötast!

Idag var det skola och sen lite plugg efter det! Eftermiddagen har jag mest chillat och bakat nererbollar tils imorgon (som jag ska spendera i en gympahall och vara funkutionär för vårklassen).

Ikväll kommer Jasse hit, vi ska mysa framför en film med massa godis :)

Nu är det kvällskäk och sådär!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en trevlig kväll igår. Tycker det ärkul att man kan ses inte bara i skolan liksom. och nu när vi båda inte hade nått att göra så kunde vi lika bra dela på godiset;)

2009-03-07 @ 11:00:55
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0