Chamonix nästa!

jaa, imorgon bär det av med syster yster och vi hoppas på en sju helsikes bra vecka :)
Jag hoppas dock mest på att jag ska må bättre imorgon för idag har jag inte mått bra alls, huvudvärken vill inte försvinna och inte illamåendet heller..jobbigt värre!

Jag har därmed inte hunnit med något, mamma fick handla åt mig idag och jag har inte hunnit packa något, får nog börja med det snart, men jag har noll energi och såfort jag rör mig så dunkar mitt huvud!

Och by the way fick jag VG i vår första kurs, wiiie! :)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tänkte bara säga grattis till ditt VG! =) Och önska dig en trevlig resa och ta vara på varje ledig dag du har där nere och bara njut i backarna för mig också:) Kommer sakna pratsamma Ida på alla de tråkiga lektionerna i skolan!!

2009-03-12 @ 21:47:03
Postat av: Malin

Oh grattis till VG!! Vad du är duktig! Ha det bra i skidbacken nu....:) Puss

2009-03-15 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0