Akuten, javisst!

Igår hade vi en jäklig dag i skolan, föreläsning mellan 8.30-16.30, första föreläsaren var riktigt bra! Den andra sög k*k! Hon var riktigt riktogt dålig.

Efter skolan var det gympa och vi hade 9 st riktigt duktiga killar igår, det rä så kul attse hur duktiga de håller på at bli!

När jag körde hem fick jag någon konstig åkomma på¨mitt vänsta öga, såg konstigt och jobiigt. När jag kom hem så åt jag, sen domnade min vänstra arm helt bort, ögat var hel knäppt och jag hade huvudvärk Jag gick och la mig,min tunga domnade då bort men jag somade.  vaknade sen vi typ 23.30 med sån sjuuk huvudvärk, knaprade en piller men efter 1 timme så hade det fortfarande inte gått över. Jag ville ta en treo comp men gick in och fårgade mamma först, hon ringde sjukvårdrådgivningen och de skickade oss till akuten, kom dit, gjode massa undersökningar, tog blod och röntgade skallen....misstänkt blödning men såg inget på röntgen....las in och kopplades på en massa elektroder och dropp och grejer....skulle ta ett ryggmärgsprov på mogonen ädärpå.

Det behlvdes dock inte fetrsom jag hade blivit bättre imorse, fortfarande huvudvärk men inte som igår....de konstaterade ett väldigt kraftigt migränanfall... så nu har jag fått piller jag ska knapra och forhoppningsvis hinner det inte gå så långt nästa gång...

Jisses, nej, nu blev jag trött, ska nog vila lite!!

Kommentarer
Postat av: christinani

heej gumman! TACK :) KRYA PA DIG ;S orolig!

2009-03-11 @ 21:18:30
URL: http://chrisstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0