Träningsprogram!

Alltså ändå sen jag bröt fingret i början på mars så har jag ju inte kunnat träna, jag började ca 2 veckor efter att spiken tagits ut att träna, hann träna ett pass Afro och sen blev jag sjuk och jag var det länge, har riktigt ont i halsen i nästan 2 veckor, ni vet sådär så man har jobbigt att äta och svälja?! Sen jobbade jag ju på balveckan samtidigt som vi fixade det sista med arbetet som skulle in på terminens sista kurs så då blev det ingen träning, veckan efter tror jag nog att jag tränade igen, det var då Body Attack och guud vad jobbigt det var, har typ tappat alla muskler jag äger ;) och konditionen är som bortblåst! Sen nu är det jättedåligt med pass på gymmet, riktigt dåligt att ha sommar schema i över 3 månader, man vill väl kanske träna på sommaren också? Så jag skulle behöva ett typ att träningsprogram som jag kan köra efter jobbet, såklart inte varje dag, jag måste ju ha ett socialt liv också! Men typ en springrunda/powewalk på kvällen och efter köra lite övningar hemma, problemet är att jag aldrig kommer till skott!

Usch nej, jag har verkligen gått upp för mycket i vikt på dessa 4 månader, beror ju också på att jag har ett sånt fruktansvärt sockersug, helt sinnes...kan verkligen inte leva utan godis, usch jag måste verkligen försöka bryta detta dumma mönster, träna mer och äta mindra godis och andra sötsaker. Maten som jag äter är bra, det vet jag, visst har jag creme fraise i maten och så, men jag vet att jag äter ganska nyttig mat...problemet är allt socker, men det rä ju såå gott!

HJÄLP MIG! Alla ni som skriver, har ni inga tips på hur jag sak göra? :)

För övrigt är det astråkigt att sitta på jobb och inte göra ett skit, suck!


En hel sån här har jag krängt i mig idag! FY!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0