Tips!!

Ja, då har jag suttit på jobb i en timme, än så länge har det lämnats 2 varor, wiie! Verkligen spännande! Hade gärna fått hända lite mer idag än igår! Jag sitter och är jättetrött på jobb, sen efter gympan igår var jag ute och gick en långrunda med Basco, sen när jag kommer hem efter att ha duschat och så, nä, då är all trötthet sombortblåst, seriöst, jag tänkte jag skulle sova riktigt tidigt, typ sova kl 22, chii fick jag, Nä, sista gången jag kollade på klockan var den 23.26, suck...blir för lite sömn för en sån som jag!

För övrigt, kan ni inte langa hit lite tipa på sidor man kan kolla runt på, dock inte typ youtube, facebook och andra sånna sidor, för de är spärrade på jobb, men jag behöver fördriva min tid! Nästa vecka ska jag börja ta med mig fysiologiboken, då kan jag fördriva min tid några timmar per dag iaf! Känns vettigt eftersom jag har tenta i augusti...undra vad som händer om jag inte klarar den?? Måste jag gå om då? :S

Idag ska vi äta glass och spåna lite på idéer till den stora gymnastikshowen den 12 december i år, temat är storstad, typ new yorks gator och sådär...hrm, vi får väl se om det kommer fram några smarta idéer!

Så se till att ge mig lite förslag nu :)

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej ida! Det var en stund sen, iaf sen tereminen slutade;) Du behöver inte gå om, om du inte klarar den, du får bara göra den igen med dom som har den nästa teremin ;)

2009-06-24 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0