Sovmorgon?!

Ja, det ville min kropp ta imorse och det gjorde den, vilket betydde att jag försvo mig! Klockan ringde som vanligt kl 05.45, det vet jag, för jag hörde burret som allt och sen måste jag ha lagt mig ner bara för att typ vakna men nej nej, då väljer min kropp att somna istället och nej, mintelefon var avstängd inte snoozad. Jag har aldrig någonsing somnat om sådär förut, antar att jag få snooza hädanefter. Jag är iaf duktig glad tt jag vaknade igen 06.25 och det grymmaste av allt är att jag körde hemifrån kl 06.40, slå det om ni kan, håret han plattas, ansiktet sminkas men magen fick gå tom ;)
Nu kurrar min mage, tur att det är frukostrast om lite mer än en timme. Idag är här inte lika mycket att göra, så blir kanske tid till lite plugg idag!

Hur har er morgon varit?



/ Ida

Kommentarer
Postat av: amanda

hollllyyy ... 05:45 :o jag älskar sommar lov ! hihi

jag älskar dig med :) <3

2009-06-30 @ 13:17:20
URL: http://ssjoland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0