Sorry!

Jag har inte riktigt haft tid att skriva här, var en fullpackad vecka...kul, men väldans full! Tänker inte ens försöka berätta allt jag gjort!

Igår tog Emelie studenten, kuul!
Idag är de Jullan, Emilis, Sus, Ingrid, Linas och Mys tur. Jag hinner dock inte flänga runt till alla, hoppas jag t
räffar de på utsläppet helt enkelt! Sen är jag ledig resten av veckan! Anna tar studenten på fredag så ska väl inom där en stund antar jag! Annars har jag inga planer, ganska gött måste jag säga! Nästa vecka är det jobb på MM på måndagen och sen är jag ledig en vecka till, sen börjar slitet på akzo, då ska jag minsann plugga till omtentan i Augusti, lika bra att börja i tid denna gången!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0