Sommarvärme!

Åh, hur härligt är det när man kan gå i sjorts och linne kl 22 på kvällen! Jag älskar denna värme, inte för varmt för då får jag sådär jobbigt ont i huvudet utan perfekt, älskar svensk fin sommar, obsarvera FIN! Eftermiddagen/kvällen var trevlig med mr X, vi fikade på whaynes och gick till mölleparken och bara snackade och sådär. I think I might like him :)

När jag kom hem så blev det chill med Basco. Sen åt jag rabarber och jordgubbspaj med vaniljsås som också blev min kvällsmat, nyttigt va ;)

Nu ska jag återvända till sängen och kolla klart criminal minds och sen sova! Imorgon är det hoppträning som gäller, ska bli så kul att träffa alla. Saknar Jaq så att jag spricker! Men enligt Freddan borde jag kunna rida nu sålänge det inte gör allt för ont, benet är numera helt läkt så nu är det rörligheten och lederna som är kassa, men det ska jag öva upp, men förstår ni hur tråkigt det är att sitta och leka med hård, fettig blå lera? ;)

Hoppas ni alla haft en härlig dag!
Sov gott!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Randy

Tack för din fråga till frågestunden =) Nu ligger svaren uppe på bloggen!

2009-06-29 @ 22:34:56
URL: http://randys.se
Postat av: felicia

gå gärna in på http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html#comment och rösta på mig som veckans-blogg! Skulle vara jättesnällt. <3 :)

2009-06-29 @ 22:51:02
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0