Solbränd!

Sorry att jag inte skrivit idag, men har inte riktigt haft tid, har varit fullt upp med att vara ute! Suttit i trädgården hela dagen och fixat med olika saker, kan tyvärr inte säga vad ännu, hemlis! Lyckades också, såg jag efter att jag vilat en stund i min säng framför TV:n fått en sjuk bränna, ser ut som om jag har en vit BH på mig typ, jag som aldrig brukar få så mycket färg, men det var ju kul, det gör inte ont vilket är skönt!

Kvällen i Lund igår var trevlig, tack för den mr X :) Träffade på en massa människor jag kände och X tyckte jag kände hela Lund, kul!

Nu måste jag gå igen, vad gör ni denna lördagkväll? Take care,

/ Ida

Kommentarer
Postat av: alina

söt blogg :)

2009-06-28 @ 16:55:10
URL: http://makesense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0