Sista lördagsträningen!

Hade vi idag och rörigt som attans var det, det var något typ av AG-läger, hallen var invanderad av en massa AG-killar från bromma, halmstad, göteborg och Motus och så var det de vanoiga AG-tjejerna och vi, inte stor plats och massa ljud i hela hallen, för en gångs skull var det inte vi som hördes mest! Nu har jag gympaledigt en vecka om jag vill, vilket betyder att jag är helt ledig tis-torsdag, har jag inget bättre för mig lär ja nog gå till träningen iaf. Nästa vecka är det jag som har träning, vi är ju 5 tränare som delar på det nu när det rä sommarträning, skönt att inte känna några måsten! Till hösten tar vi bort lördagsträningen, och lägger till fredagkväll ch söndageftermiddag istället, helt okej faktiskt, känns skönt att inte ha någon morgon längre!

Efter träningen stack jag hem till Mia och bara chillade tills det var dags att dra till Limhamnsfältet där det var ledarträff, en massa prat om allt mellan himmel och jord, dock mest gympa ;P, brännboll och korvgrillning. Det är alltid härligt att träffa alla faktiskt. Fick reda på nya sakr, typ att Jens och Elisabteh var gifte, men hej tjoo, hade jag ingen aning om. En glad nyhet var också att Jens ska nog komma och hjälpa oss 1 gång i månaden med killarna, perfekt, då blir han som en kontonuerlig gästtränare så killarna blir lite peppade!

Nu är det käk och sen hem till Johan och kolla fiiilm, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0