Midsommar!

Idag är det midsommarafton som säkert alla vet, annars är det dags att ha bättre koll i allmanackan ;)
Midsommarafton innebär sill, nypotatis, lax, jordgubbar och massa annat mums och gott sällskap, det är det festliga med midsommar.
Jag kommer nog alltid dock förknippa midsommar med Matildas dödsdag, för två år sen kl prick 15.00 tog hon sitt sista andetag, sinnes att det är två år sen jag senast såg henne, sen jag senast höll henne i handen och gav henne en puss på pannan. Det borde inte vara så, hon borde vara hemma hos mamma eller pappa och fira en glad midsommar precis som alla andra barn! Livet är inte rättvist, ta vara på dagarna som vi har tillsammans! Jag saknar dig AVBM! Busa med oss idag och solen kan du väl trolla fram?! :)

Jag sitter här och väntar på att Mia ska komma så att vi kan köra iväg till Skurup, ska vara hos Emma kl. 13.30, det lär vi ju dock inte vara, med tanke på att Mia ska med. Men fint folk kommer sent har jag hört! :)

Ha en underbar midsommar, det ska jag ha!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0