Lunch!

Yes, nu väntas det lasange till mig! Åh, riktigt hungrig är jag också. Fick ju inte min dubbla frukost som jag kör med när jag börjar så tidigt, mackor hemma och yoghurt och müsli här på jobb, underbart ;)

Vad äter ni till lunch, eller kanske frukost för er som är lediga?




Nu tog lunchen slut och jag ska ta fram mina böcker, jag har typ hela eftermiddagen på mig och vill verkligen inte plugga. Det är inte alls roligare att bara sitta men ändå så drar jag mig för att sätta igång, varför är det så? :S
Kom igen nu Ida!!! Ja, nu ska jag...försöka! :P

/ Ida

Kommentarer
Postat av: jasse

du kan ta och svara på mina sms som jag skickade igår kväll om du inte ar nått bättre för dig ;)

2009-06-30 @ 13:16:42
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0