Lite mer idag!

Idag händer det lite mer på jobb, faktiskt haft att göra nästan hela förmiddagen, så trots att jagvarit uppe sen kl 05.45 så skriver jag först nu :) Nu är det snart lunch och jag ska äta thaigrytan jag gjorde igår, hoppas nu den blev lagom stark tillslut, fick hålla på att klydda lite igår! Inte hann jag med att ladda in bilderna från kameran heller, måste ju gå och sova så tidigt nu när jag gå upp i ottan så känns kass, hinner inte med något vettigt! Men en härlig helg har det varit iaf :)

Förhoppningsvis så går denna veckan lite fortare än förra, har ilte inplanerade saker, har tagit med fysiologiboken till jobb om det rä lite att göra, planerar att plugga runt sisådär 1-2 timmar om dagen så får jag dagen att gå plus att jag förhoppningsvis lär mig något till tentan i augusti, som jag måste klara (annar blir jag tokig och ger upp mitt liv). Sen är det förhoppningsvis hoppträning imorgon (titta på) tror inte mitt finger klarar en hoppsugen Jaq ännu. På tisdag måste jag också hinna baka för på onsdag är det besök hos Camilla, Sigrid och Elton, gulligull! Torsdag fyller min älskade syster år, det blir sushifirande över det såklart och gull med Filippa eftersom det även är Paula och Biskes bröllopsdag, men den firar Biske på gymnastikläger i STHLM eller något liknande. Så jag, Mia och Paula ska äta sushi och Filippa ska få gosa med mig och kanske få smaka på något smarrigt! Fick ett MMS av Paula nyss, med Filippa på bilden med sina fina röda krokodilskor som hon fick av mig och mia när hon föddes, äntligen har hon blivit stor nog att använda dem :) Åh, jag älskar den ungen!

Fick nyss ett sms av mr X som tycker vi ska hitta på något och jag håller med :) Så nu blev även kvällen uppbokad!

Nu är det lunch, vi hörs nog snart igen,

/ Ida

Kommentarer
Postat av: E M M A

tack för din fråga, kommer svara på alla i morgon så titta in då:)

2009-06-29 @ 13:39:51
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0