Lipsill här

Oh yes! Jag är en riktigt gråtare när det gäller TV! Holy crap vad jag grät till Greys idag och häromdagen grät jag som en dåre till extreme homemakeover, av alla program lixom. Men det var verkligen sorligt!! haha!

Igår var det verkligen full fart och flängande runt på en massa studenter! Stannade hos Jullan hela natten lång, hon sket i tengan och festade kvar med polare istället! Det var rikigt trevligt och jag vill verkligen träffa er oftare! :)

Idag var det jobb på MM och sen gymmet, tränade för första gången på typ 3 månader, eller jag körde ett pass för någon månad sen också, men direkt efter blev jag sjuk! Hoppas jag håller mig frisk nu så jag kan komma igång och träna, har saknar det! Synd bara att passen suger på sommaren, blää! Får nog iaf bli pump på måndag! Undra om det rä något kul på fredag, nä, visst ja, fanns bara skit då, illa illa!

Imorgon sk ajag till sjukan med fingret som för övrigt inte vill bli bättre verkar det som, kan fortfarande inte sträcka oh böja normalt och nu börjar jag undra om jag någonsin kommer unna göra det, och visst det hade ju varit fine, bara det att det gör asont när jag gör något hastigt eller om jag försöker stänga handen maximalt, vilket resulterar i att jag inte kan rida och kan jag inte rida nå mer då blir jag toookig! Det sprätter redan i benen på mig, är väl en dryga 4 månader sen jag red...om man inte räknar med de stegen på Tintin när jag provade, men det gick ju åt skogen!
Imorgon eftermiddag/kväll ska jag passa linnéa och sen hem till Johan och umgås lite!

Nu ska jag kolla på sjukhuset på datorn, jaa, jag vet, nörd!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha ja men det var ju bara för att jag ska kunna gå på after work ikväll och dricka många drinkar och äta hysteriska mängder nötter! :D Sa ju att Body Attack var helt galet, typ friskis och svettis goes military camp. Body Jam är mer för mig... Greys ja, såg avsnitten för några veckor sen på datorn, var tvungen att stanna uppe till 0100 för att se färdigt trots att det var mitt i veckan! Ge mig nästa avsnitt NU!!

2009-06-11 @ 08:01:01
URL: http://linns-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0