Kamera!

Jag har hittat min kamera, yees! har varit dåligt med bilder men nu har jag hittat den, i en väska såklart ;) Nu är jag dock av med min bikini istället, har inte använt den sen förra sommaren och kan verkligen inte hitta den någonstans! Jag ska rota lite till i garderoben i veckan!

Min lilla hemlighet är snart klar, har suttit i trädgården nu i eftermiddag också efter att jag kom hem från Mia och en liten stund hos Biske & Paula där jag busade med Filippa. Ska bli spännande och se när den är helt klar!

Har hittat en massa fina lägenheter till salu, som är relativt billiga, ska bara fixa någon som kan ta lånet till mig, för det kan jag som student och ingen inkomst göra. Annars kanske kanske kanske jag kan hyra Ylvas etta, hon flyttar till Brasilien i höst och ska hra ut sin möblerad och har ännu inte hittat någon som vill bo där, jag sätller upp :)

Nu ska jag köra och handla, ska laga thaigryta ikväll, mycket såklart så jag kan frysa in och ta med till jobb, fast jag börjar få ont om burkar! haha.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0