Here we go again!

I'm a real crybaby! Jisses amalia, jag är nog den största lipsillen ever! Sista avsnittet av Cityakuten idag, ojoj, får bli tyst minut för ER, de är ju lixom värsta uråldriga serier! Kul att se alla gamla skådespelare, alla har blivit stora och äldre, haha! Ja, jag grät såklart som en tok, en gammal dam dog, en mamma som nyss fått tvillingar dog också, kommer mitt liv vara så? Kommer folk dö runt om mig hela tiden när jag jobbar också? Njaa, förmodligen inte...eller det hoppas jag iaf inte! Jag ska rädda liv, eller iaf göra de bättre! :)

Imorgon ska jag till Marina och killarna, kul, saknar de när jag inte är där så ofta, får väl se om det blir ändring på det när bebben kommer. Bara 1½ månad kvar nu, jag gissar på en pojke till, fast hade såklart varit kul med en liten flicka!

Åh, förresten, har bakat kanel/vanilj bullar idag, mhmhmmmm, så goda blev dem, de var det första jag bakat som blivit riktit gott (som ska jäsa iaf) sen jag blev gluten, I love fiberhusk, haha! Sen lyckades jag bränna mitt finger också, men det var det värt för att få de goda bullarna, mums! Nu är bullarna i frysen och väntar på att li uppätna! Nu är det dags för min skönhetssömn!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0