Gymnastik!

Jag är nog något utav ett gymnastikfreak, haha, det rimmar! Oj, då har man sjukigt lågt om man tycker det rä roligt, men så kan det gå när man inte har mycket för sig! Har nu på eftermiddagen inte gjort så mycket alls, förmiddagen var bättre! Sitter och läser min bok till och från, jag gillar den, en lättsam romantisk komedi, perfekt att läsa såhär på jobbet!
Har också planerat uppvärmingen och styrkan till träningen ikväll, fick sån jäkla hjärnsläpp i tisdags, kom verkligen inte på vad vi skulle hitta på, tur att de stora killarna var där och kunde komma med lite idéer. Idag är det jag och Peter som tränar killarna, hoppas att han stannar hela tiden idag! Det har verkligen börjat hända grejer med killarna, kul :) Längtar tills nästa tävling, dock hoppas jag att vi inte behöver träna så mycket på de tråkiga varven vi kommer få köra, kan dock vara så att vi får till någon rondat flickis, Ervin, Alex och Edvin ligger bra till so fare, alla har kört relativt själv. Fast jag tror ändå vi hoppar det på tävlingen, kanske blir hjulning rondat istället!
Nu slutar jag om 30 minuter, skönt, sen ska jag som sagt till hallen och bara dega ett tag innan vår träning börjar, tror minsann jag köper en glass på vägen också!
Ska försöka sova tidigt ikväll också, det var skönt att äntligen få sova i alla fall 7 timmar inatt :)
Nu ska jag fortsätta läsa en stund till :) Vad har ni för er där ute? Tjiiing!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ätit indisk mat och druckit öl haha! :) Trevlig kväll helt enkelt!! Hoppas träningen gick bra!

2009-06-25 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0