FP

Som i Folekts Park! ja, där vart jag idag med Linnéa och Madde, först en massa lek på lekplatsen titta på en massa svenska djur och sen bar det in i terariet, var faktiskt riktigt kul, vi såg en massa ormar och Linné är söötast när hon säger det, Oooooomaaar och så ser hon lite pilliraisk ut och typ livrädd ;)
Vi såg och Herr nilson apor som var sjukt söta, nu kan folk få kalla mig apor hur mycket som helst, sålänge de menar dessa små söta djuren, Var också riktigt riktigt små aopr typ max 15 cm, ur gulliga! Sen vart det lite karusellåkning och mys bara! Blev ockås nästan av med Madde på lekplatsen som inte lydde mig och lovade att säga till innan hon bytade ställe, så gick det med det!

Igår var det film med Johan, Ems och Moms, jag bakade rabarberpaj som vi krängde tillsammans med en massa godis. Vi checkade Bable som var bra fast dåligt slut, man fattade ju inte vad som hände med alla, surt!

imorgon ska jag jobba på MM och sen baka kanelbullar när jag kommer hem, nu blir det bara chill och kanske lite leftover rabarberpaj :)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0