Äntligen fredag!

Så skönt att det är fredag, oj, vad jag ska sova imorgonbitti, eller jag hoppas det, kommer säkert vakna astidigt iaf, det gör jag alltid när jag vill sova och när jag måste upp så vill kroppen inte alls upp, typiskt lixom! Nu är det 3 timmar till jag har att sitta och bränan här på jobb sen ska jag hem och chilla och sen iväg till Lund, får se vad som händer där och det blir chill, fika eller fest, alla alternativen känns bra just nu faktiskt!

Har suttit och läst en ny blogg av den mördade Therese kompisar, det är verkligen sjukt hur världens har blivit 16 årig pojke mördad tjej på grund av svartsjukedrama, sinnes! Läs hennes kompisars blogg HÄR!

Ikväll spelas det semifinal, ska bli spännande och se vem som vinner, hoppas ju såklart på Sverige, men skulle inte förvåna mig om de får spelkramp och förlorar mot England.

Nu väntar min bok, som jag verkligen har börjat gilla!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Randy

Vad läser du för bok?

2009-06-26 @ 14:52:13
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0