wiie!

Oh yes, nu funkar datorn hur bra som helst, nyformaterad och alla nödvändiga program är intrallerat!
Nu är det en timme tills jag slutar, då bär det av till pappa, ska hämta en gitarr som Evelina ska låna på söndag. Sen ska jag och Mia ses i stan för att sen bege oss hem till LInda, där ska vi lyssna på friståendemusik och börja lite på det, se om vi kan få ett snyggt och lätt fristående till killarna, för att det ska bli snyggt för killar i den åldern krävs det nämligen att det ska vara LÄTT! Killar, rörelseskolning, stilhet och utstålning är oftast ingen bra kombination ;) Men vi ska göra vårt bästa för att kunna tävla en fortsättningstävling (sydtruppen) till våren. Vi vill ju inte fortsätta tävla nybörjartävlingar nu när de faktiskt börjar kunna lite gymnastik och det rä inte så svåra övningar man ska ha och man får ha mellansteg på tumbling (vilket är ett måste för oss). Jag längtar faktiskt tills träningarnabörjar. Jag tror verkligen på våra gymnaster, de är flitiga, lydiga (oftast) och tycker det är väldigt roligt! De kommer gå långt, vi stressar de inte, vi kör mycket på teknik till alla övningar och inte på fart som många andra gör, då blir man aldrig så duktig, tekniken är A & O.

Vi sitter och kollar på film och den ää aslöjlig men jag skrattar som attans! :P

Förrsten, Grattis pappa på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha, vad för film? :)

2009-07-23 @ 18:28:08
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Monkey

ahaa. men jag tycker det bara är fint när man är så lång hihi :)

2009-07-23 @ 23:12:11
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0