Visdomständer?

Usch för visdomständer, jag har en som är helt utvuxen och en som är påbörjad där nere och nu har den börjat "växa" igen, "växer" ju i perioder. Åh det gör så in i helsikes ont, kan typ inte tugga normalt och att borsta tänderna är en himla plåga fast jag vet att jag måste borsta ordentligt just där, men det går inte, började typ gråta när jag borstade där imorse, nysminkad och allt, nej, så det fick jag vara utan, hoppas bara inte det blir något himla hål eller något i den nu för då blir jag tokig! Då får Biske fixa den! Igår när jag körde hem på kvällen så stack jag inom och handlade och tänkte mm, vad gott, lite fruktmizx med mycket cocos i lät gott, så jag tog en påse, "coco loco" men isch vad cocosen smakade, var inte cocosbitar utan var typ små cocosflingor som var ihopmejjade till en kub så de var helt mjuka och nej, inte alls gott!

Ett tips är att inte köpa den soreten iaf och de var ifrån detta företaget!

Nu är jag snart påväg ifrån jobb, det var någon som frågade vart jag jobbar fast du var anonym så lite svårt att svara, det får bli här istället! Jag är sommarvikarie på ett företag som heter Akzo Nobel som gör Nordsjö färg. Tar emot varutransporter med råvaror som vi sen tillverkar färgen av. Bra betalt och 50 % rabatt på färg, det enda bra med detta jobbet, haha!

Och vet ni, jag har faktiskt fått pluggat en del idag, inte så många sidor eftersom jag fått läsa samma sak typ 20 gånger innan jag faktiskt på riktigt förstod hur det låg till, vilket känns skönt eftersom jag inte förstod alls innan :)

Åh, kom nyss på att mina solbrillor gick sönder imorse när jag skulle köra bil samtidigt som jag satt på mig dem, ingen bra grej, de fastnade i ratten och small, suck! Jag har faktiskt fått tejpa ihop de lite "snyggt" för det går inte att köra bil utan brillor nu när det är så soligt, det får bli att åka till stan på lördag och fixa nya, fast att jag inte alls har lust med det, gillar ju de jag har nu :( Men men, är man klantig så är man!

Nähe, för nu drar jag hem till Paula och Filippa och hoppas i poolen! Ska ta bilder, men kommer inte kunna ladda upp de från till helgen, mitt mobila bredaband har min bror fått låna!

Ha en underbar kväll i solen, för det ska jag ha!
Kramis,

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Monkey

usch jag förstår inte alls varför man ska få de där visdomständerna överhuvudtaget. De man har nu räcker tycker jag. Jag tror att mina är på väg upp. usch :/

2009-07-02 @ 23:50:58
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Alina

Godnatt! =)

2009-07-03 @ 00:05:51
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0